veilingsite
bedrijfsinformatie

Veel gestelde vragen

Wij krijgen regelmatig vragen per e-mail of telefoon en streven ernaar u altijd een bevredigend aantwoord te geven. Daarom hebben wij deze 'veel gestelde vragen'-pagina gemaakt om u antwoord te geven op de meest voorkomende vragen..

1) Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Uw wachtwoord is hoofd en kleine letter gevoelig. Heeft u capslock uit- of aanstaan? Als u uw wachtwoord bent vergeten gaat u naar wachtwoord opnieuw instellen om uw e-mailadres in te voeren. U krijgt een mail met een link om een nieuw wachtwoord te genereren. Volgende keer kunt u met deze gegevens inloggen.

2) Ik kan mijn gebruikersnaam niet wijzigen, wat moet ik doen?

Dit kunt u niet zelf aanpassen, neem contact op met Van Beusekom om dit door ons aan te laten passen.

3) Hoe kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

Nadat u bent ingelogd kunt u onder het tabblad "profiel" uw adresgegevens wijzigen. Vergeet niet op te slaan.

4) Ik heb geen factuur ontvangen

U kunt inloggen en onder het tabblad "facturen" de factuur bekijken, printen en betalen met iDeal.

5) Kan ik ook telefonisch of per e-mail bieden?

Proxy biedingen/biedingen per telefoon of email Worden door Van Beusekom niet geaccepteerd.

6) Ik wil mijn bod terugtrekken, kan dat?

Biedingen kunnen niet verwijderd worden, conform de voorwaarden.

7) Hoe kan ik bieden?

Om te kunnen bieden dient u zich eenmalig gratis te registreren. Ga naar de Help pagina voor een gedetailleerde instructie.

8) Waarom zijn sommige biedingen rood en/of groen gekleurd?

Als kavels onderdeel zijn van een combinatie dan worden zij, en de combinatie zelf, voorzien van een kleurcodering. Dit is om u te helpen om snel inzicht te krijgen in de situatie van een combinatie en de kavels daarin. Als de biedingen op de losse kavels hoger zijn, zijn alle hoogste biedingen op de afzonderlijke kavels groen, als de bieding op de combinatie hoger is, dan zijn ze rood. Voor de combinatie geldt uiteraard hetzelfde maar dan omgekeerd: als het bod op de combinatie hoger is dan wordt deze groen gemarkeerd, en in alle andere gevallen rood. In MijnBeusekom geldt deze kleurcodering ook, echter wordt een kavel waarop u overboden bent daar ook rood gemarkeerd.

9) Hoe kan ik mijn factuur betalen?

U kunt de factuur betalen met pin (ook geschikt voor buitenlandse kopers) op de uitleverlocatie van de betreffende veiling. Ook kunt u via "Mijn Beusekom" "Mijn facturen" betalen met iDeal. U dient in te loggen en naar "facturen" te gaan. Open de factuur en klik bovenaan op "Betalen met iDeal". U kunt nu via uw eigen bank de factuur betalen. Uiteraard is internetbankieren ook mogelijk, maar dan wel met een spoedoverboeking.

10) Hoe werkt het ophalen van kavels?

Als de gunning positief uitgesproken is, ontvangt u per email de factuur (bevestigingsfactuur). U print deze factuur en komt op de door ons aangegeven uitleverdagen naar de locatie van de betreffende veiling. Hier kunt u de betaling per pin doen, of wordt gecontroleerd of u per bank of iDeal heeft betaald. U krijgt de originele factuur mee en een roze kopie voor de uitlevering. In overleg kunt u nu uw kavels eventueel demonteren en meenemen. U dient voor demontage zelf gereedschap, verpakkingsmateriaal etc. mee te nemen.

11) Ik kan zelf mijn kavel niet ophalen op de uitleverdag(en), wat nu?

De uitleverdagen zijn vooraf vastgesteld. Mocht u zelf niet kunnen ophalen, dan kunt u gebruikmaken van een van de transportbedrijven op onze site. Voor het demonteren en ophalen van kleine kavels, kunt u gebruik maken van HubHub. Voor demontage en ophalen van grote machines kunt u gebruik maken van Gebr. Vermeer Transport.


Direct meebieden!


Interessant kavel gezien bij één van onze online veilingen? Registreer nu en bied meteen mee!


Transport


Bent u niet in de gelegenheid zelf uw kavels op te halen, kunt u de volgende transportbedrijven hiervoor benaderen.


U bent overboden
alles wissen